دکتر حسین اسماعیلی | ساکشن غبغب چیست
ساکشن غبغب چیست

ساکشن غبغب چیست

صورت و گردن ما معمولاً توسط لباس پوشانده نمی شود و یک واحد زیبایی شناختی را تشکیل می دهد که خودآگاه یا ناخودآگاه توسط همنوعان ما در عرض چند ثانیه قضاوت می شود. اگر بافت اضافی مزاحم زیر چانه به شکل چانه دوتایی وجود داشته باشد یا اگر کل گردن آسیب دیده (گردن چرب) تحت تأثیر بافت چربی اضافی قرار گرفته باشد، خطوط تار می شوند و تمام حالت چهره آسیب می بیند.

 

ساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن به طور حرفه ای به بازیابی خطوط شفاف فک کمک می کند. در نتیجه ظاهری متمایز تر و با اعتماد به نفس در فرد ایجاد می کند. ساکشن غبغب این اجازه را می دهد تا بافت چربی به صورت حداقل تهاجمی و دائمی برداشته شود. با این حال، در مورد از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست به دلیل افزایش سن، لیفت گردن و صورت باید با پزشک بیشتر صحبت شود.

 

ساکشن غبغب نیاز به سطح بالایی از تجربه جراحی پلاستیک دارد و باید کاملاً دقیق و هدفمند انجام شود. اصلاح یا سفت کردن چانه دوتایی و ایجاد کانتور مشخص شده فک پایین نیاز به روش های درمانی خاصی دارد، زیرا بافت چربی در این نواحی بسیار سرسخت و محکم است. علاوه بر لیپوساکشن، تکنیک ‌های دیگری مانند درمان اولتراسوند بافت اغلب برای اثربخشی و ایجاد یک نتیجه درمانی بهینه ضروری است. علاوه بر این، اصلاح یا برداشتن چانه دوتایی نیاز به تجربه جراحی زیادی و دانش دقیق آناتومی دارد.

 

دکتر حسین اسماعیلی متخصص پوست مو و زیبایی و به عنوان یک متخصص با سال ها تجربه کاری موفق خدمات ساکشن غبغب را با انجام می دهند.  وی یک متخصص با رتبه بالا و با تجربه در لیپوساکشن گردن و دوچانه است. خود را به دستان مجرب او بسپارید و از تجربه چندین ساله او در زمینه برداشتن چانه مضاعف و بازیابی خط زاویه چانه و فک واضح بهره مند شوید.

 

ساکشن غبغب

ساکشن غبغب

بعد از عمل جراحی چه اتفاقی می افتد؟

 

بعد از عمل یک باند فشاری روی غبغب شما قرار داده می شود که صبح روز بعد می توانید خودتان آن را بردارید. این باند برای 24 ساعت اول به عنوان یک پیشگیری از تورم عمل می کند و خطر کبودی را کاهش می دهد. در حین عمل هیچ دردی احساس نخواهید کرد. در چند روز اول دوره بهبودی، معمولاً درد خفیفی خواهید داشت. یک هفته بعد از عمل برای معاینه مجدد باید به پزشکتان مراجعه کنید. یک معاینه دیگر سه ماه بعد انجام خواهد شد.

 

به محض کاهش تورم، اولین نتایج قابل مشاهده است. به عنوان یک قاعده، پوست در ماه های بعد بیشتر سفت می شود، به طوری که نتیجه نهایی حداکثر تا شش ماه پس از عمل قابل مشاهده است.

 

چانه دوتایی را می توان با ساکشن غبغب با موفقیت درمان کرد به شرطی که وزن خود را حفظ کنید. پس از برداشتن، سلول های چربی دوباره رشد نخواهند کرد، بنابراین لازم نیست نگران بازگشت چانه دوتایی باشید.

 

در شرایط خاص، ظاهر چانه دوتایی کمتر ناشی از رسوبات چربی و بیشتر ناشی از چانه به اصطلاح عقب ‌رفته است. در این مورد، ممکن است به جای لیپوساکشن، اصلاح چانه توصیه شود.  

 

لیپوساکشن گردن

لیپوساکشن گردن

نتیجه گیری:

 

لیپوساکشن موضعی روشی موثر برای از بین بردن دائمی رسوبات چربی ناخوشایند زیر پوست و در نتیجه آزار دهنده دو چانه است. لیپوساکشن دو چانه یک روش درمانی بسیار قابل اعتماد است و بنابراین برای افرادی که می خواهند رسوبات چربی بین چانه و گردن را به طور قابل اعتماد و دراز مدت از بین ببرند مناسب است.

 

روش‌ های جایگزین برای لیپوساکشن روی چانه یا گردن می ‌تواند به ‌عنوان مثال کرایولیپولیز (حذف سلول ‌های چربی با استفاده از سرما) یا درمان موضعی با مواد شیمیایی تزریق چربی باشد. اگرچه این درمان‌ ها اغلب به حد قابل توجهی نمی ‌رسند اما می توانند مفید باشند.

 

 

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی